المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

چندتا کتاب هندسه ی خیلی توپ!

چند تا کتاب هندسه خیلی خوب آپلود کردم، از اینجا دانلود کنید:


نام کتاب:

FORUM GEOMETRICORUM


A Journal on Classical Euclidean Geometry and Related Areas




جلد اول


جلد دوم


جلد سوم



جلد چهارم


جلد پنجم


جلد ششم


جلد هفتم


جلد هشتم


جلد نهم




موفق باشید.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی رضا یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.edu-math.blogsky.com

وبلاگ خوبی دارید من شما را در وبلاگم با نام المپیاد ریاضی لینک کردم شما نیز ما را با نام :: بزرگترین مرجع آموزشی المپیادهای ریاضی :: لینک کنید

سلام!؟


شما رو با اسم ::بزرگترین مرجع آموزشی المپیادهای ریاضی ؟! :: لینک کردم!

فائزه دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

چه قدر زیاده تعدادش!

میشه یه ذره توضیح بدی راجع به کتابه؟!!
چیا داره؟!! تو چه سطحیه؟!! به درد المپ می خوره؟!! بیشتر درسه یا مسئله است؟!!

مرســــــــــــــــــــــــی

سلام!؟

خوب خودتون حساب کنید دیگه ۲۲۰۰ صفحه کتابه روی هم!

تقریباْ همه مباحث رو داره.

حتماْ دانلود کنیدُ به دردتون میخوره.

tg سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://tg-rio.blogfa.com/

دمت گرم دادا

خواهش!

M.M.Z چهارشنبه 26 آبان 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://alefi17.mihanblog.com/

سلام.
من شما رو توی وبلاگ خودم لینک کردم.
خوشحال می شم اگه شما هم منو لینک کنید.
مرسی

فائزه چهارشنبه 10 آذر 1389 ساعت 09:58 ب.ظ

یکم زیاد نیست؟!!:دی

چراُ یکم خیلی زیاده!

محمدرضا دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 06:54 ب.ظ

لینکا خرابن
للللللللللللللطططططططططططططففففففففففففففاااااااااا
برام ایمیلشون کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد