المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

بدون شرح (هندسه)!

اینجا رو ببینید.

نظرات 13 + ارسال نظر
اشکان یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://imo.blogfa.com

دستت درد نکنه فقط میشه از اینا ترکیبیاتم بگذاری

الان دیگه متاسفانه وقت نمیشه، ولی اگه دوستان کمک کنن، باشه حتما

راستی، شما هم آپ کن دیگه!

tg یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://tg-rio.blogfa.com/

دیر رسیدم ولی ممنون.

خواهش

من یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 02:39 ب.ظ

ترکیبیات هم یادتون نره .

فقط اگهمیشه فارسی .

برای آقا اشکان هم نوشتم، چشم اگه وقت شه حتماً.

در مورد فارسی بودنش، چون من سوالا رو از مث لینکس میگیرم، انگلیسی هستن و ترجمه کردنشون وقت دو برابری میخاد، پس به نظر من سعی کنید با دیکشنری کارتون رو راه بندازید چون ترجمه کردنشون وقت میگیره

م یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 04:58 ب.ظ

THX

خواهش میکنم آقا ماهان

اهوازی. یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

ببین میتونی یه امتحان واسه مرحله 2 بزاری تو وبت .؟؟؟//

باشه، اگه وقت بشه میزارم

محمد حسین سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://betterscience.mihanblog.com

حتما اسم منبع را مینویسم،عرض کردم که!

ریودوژانیرو چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

الان که خوب فکر میکنم میبینم تو هم خیلی بچه باحالی هستی!
اگه یه دفعه یه چیزی گفتم بهت برخورد منو ببخش اگه نمیبخشی هم که به جهنم نمیبخشی(اخه تو سومی و من دومم و احترام بزرگتر واجبه)
چون درک ادبی تو (با توجه به شعر قبلی گفتما) پایینه دیگه شعر نذاشتم.(دفعه بعد یه شعری بذارم کف کنی)
ولی دمت گرم خیلی وبلاگ خفنی داری!
دمت جیز رفیق!!!

ممنون

سارا پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

ممنون که گذاشتیش تو وبلاگت!
عالیه
دستت درد نکنه

اهوازی جمعه 24 دی 1389 ساعت 01:23 ب.ظ

خیلی وقته که چند تا سوال خوب واسه مرحله 2 نزاشتی میشه بزاری ؟ ؟ ؟

من شنبه 25 دی 1389 ساعت 07:14 ق.ظ

و در حسرت پست بعدی ...............................

شما دیگه چرا شنبه 25 دی 1389 ساعت 07:14 ق.ظ

خوابیدید ؟ ؟ ؟

هیچکس شنبه 25 دی 1389 ساعت 07:50 ب.ظ

شاید منظر شخص فداکاری است!!!!!!!!!!!!!

mohammad پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.gosh.mihanblog.com

salam..
man ye danesh amooz sal avaliam. chand rooze pish ke olampiyade riyazi bargozar shod didam ey dele ghafel! man to che donyaei seyr mikonam va kheyli ham khoshhalam ke riyazim kheyli khoobe! hala az in khejalat mikesham ke nomramo begam! khahesh mikonambe man komak konid.(man kheyli be riyazi alaghe daram!

ایشالا قبول میشی. کف هم خیلی پایینه (یعنی تقریباْ اگه ۷ تا سوال درست زده باشید قبولید) ÷س امیدوار باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد