المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

کلی سوال

سلام.

دیدم بچه ها خیلی گرفته ان.گفتم یه چیز جدیدی بزارم.کلی سوال و مطلب جدید واسه المپیاد.برید حالشو ببرید.

فایلها در 4shared آپلود شده اند.و زبانشون انگلیسی هست که فکر نمیکنم بچه ها مشکلی باهاش داشته باشن.


1.المپیادهای ملی چین.

لینک دانلود 

2.المپیاد های ریاضی در کشورهای مختلف در سال 1995-1996

لینک دانلود

3.المپیاد های ریاضی در کشورهای مختلف در سال 1997-1998

این کتاب رو آقای آجر لو هم ترجمه کرده.(نشر دانش پزوهان جوان)

لینک دانلود

4.المپیادهای ریاضی شوروی.(این کتاب رو هم احتمالا آقای پرویز شهریاری،استاد بزرگ ریاضی ایران ترجمه کرده اند)

لینک دانلود

5.یه مطلب خوف راجع به نامساوی ها.واسه بچه هایی که با جبر حال میکنن.

لینک دانلود 

6.المپیادهای ملی هند از 2000 تا 2008

لینک دانلود

7.مسائل پیشنهادی واسه المپیاد جهانی سال 1995+پاسخها.(همون شورت لیست خودمون)

لینک دانلود

8.یه مطلب دیگه از نامساوی ها نوشته آقاHojoo Lee

لینک دانلود

9.المپیادهای ریاضی آسیای میانه(APMO) از سال 1989-2009

لینک دانلود

10.المپیادهای ملی ایران-از دور 2 تا 17.(به زان فارسی)

لینک دانلود

11.مجموعه ای از سوالهای المپیاد ریاضی

لینک دانلود

12.سوالات مرحله دوم سال 87

لینک دانلود

13.المپیادهای ریاضی روسیه-سال 2004-همه گریدها

لینک دانلود

14.المپیادهای ریاضی روسیه سال 2006-همه پایه ها.

لینک دانلود

لطفا نظرتون رو بگید.

(دیگه بیشتر از این بزارم!!!؟؟؟)

نظرات 10 + ارسال نظر
دستفروش پنج‌شنبه 26 آذر 1388 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.dastforush.com

از مطالبی که گذاشتی استفاده کردم،خیلی جالبند
بدم نمیاد یه سری به فروشگاه من بزنی باعث خوشحالی منه البته اگر برات مفید باشه
داخلش اجناس مختلفی از قبیل نرم افزار های آموزشی و برنامه و بازی و فیلم سریال گرفته تا لوازم آرایشی بهداشتی و...
خلاصه داریم دسفروشی میکنیم یه سری بزن

Karo شنبه 28 آذر 1388 ساعت 04:03 ب.ظ http://WWW.MATH-WORLD.BLOGFA.COM

با سلام میخواستم تبادل لینک کنیم
من وب سایت شمارو لینک کردم
وب سایت من رو با اسم انجمن ریاضی لینک کنید
WWW.MATH-WORLD.BLOGFA.COM

imo11 دوشنبه 30 آذر 1388 ساعت 09:39 ب.ظ http://imo11.blogfa.com

سلام به همه المپیادی ها
به وبلاگ من هم سری بزنید

imo11.blogfa.com

چشم.

arman سه‌شنبه 1 دی 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

عالی بود.
ممنون از لطف زیادتون
کمک کردید.
کتابی که تمام سوالات المپیاد ریاضی مراحل اول ایران رو داشته باشه سراغ ندارید.
یعنی کتابی که سوالای هرسال رو نوشته باشه و در آخر پاسخ داده باشه.
چون خودم یک چند کتاب دیدم که البته موضوعی بود و درضمن توضیح و درس،سوالاتی از المپیاد های سال های گذشته هم حل کرده بود. اما نمی خوام این طوری باشه!
سپاس

خواهش میکنم.
فکر میکنم خوشخوان یه کتاب داره .منتها نمیدونم اسمش چیه.
چون الان اصلا تو جو مرحله اول نیستم و این هم خیلی بده.
موفق باشید.
ممنون.

be arman چهارشنبه 2 دی 1388 ساعت 05:33 ب.ظ

کتاب المپیادهای ریاضی ایران( مرحله اول) مال دانش پژوهان جوانه

مهدی یکشنبه 6 دی 1388 ساعت 04:00 ب.ظ

دستت درد نکنه هر جا رو بگردی مثل این سایت پیدا نمیشه شاید ۱۰۰۰۰۰۰ تا سایتو گشتم ولیث مثل این سایت و این مطلب ندیدم
خیلی ممنون

خواهش میکنم.
نظر لطفتونه.

بچه سمپادی شنبه 19 دی 1388 ساعت 05:42 ب.ظ http://small-chemist.blogfa.com

تبادل لینک؟!

باش

بچه سمپادی پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 02:07 ب.ظ http://small-chemist.blogfa.com

مرسی از اینکه لینکم کردی!
منم لینکت کردم دوست عزیز!

خواهش میکنم.

امید شنبه 26 دی 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام .
واقعا از سایتتون لذت بردم.راستش ما یه سری بچه ها هستیم که در مدرسه انرژی اتمی (نمیدانم میشناسین یا نه) داریم المپیاد کار می کنیم . وقتی دیدم که سایت شما اینقدر به روز و عالی بسیار علاقه مند شدم که هر روز به آن سر بزنم امیدوارم که شما هم هر روز با مطالب جدید سایتتون را آپدیت کنید.
بازم ممنون.

نظر لطف شماست.
خواهش میکنم.

MmM سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 02:31 ب.ظ

you are the best

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد