المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی آزمایشی مرحله ۲

سلام.

به همه ی المپیادیا:

یه خبره خوب:

من و آقا سروش داریم یه المپیاد ریاضی آزمایشی برگزار میکنیم.کسایی که میخوانم شرکت کنن ، برن تو این  وبلاگ و اعلام آمادگی کنن.

imo10.blogfa.com

 اگه تعداد به 35 - 40 نفر برسه آزمونو برگزار میکنیم.

با تشکر/امیرحسین پروردی.

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://forever-persischengolf.blogsky.com

سلام دوست عزیز
برایsave کردن پست کارتهای خلیج فارس لینک وبلاگ خلیج فارس را کلید کن.
http://forever-persischengolf.blogsky.com
موفق باشید سارا

yeki شنبه 7 شهریور 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

salam , age mishe lotfan soalhaye marhale 2 parsal yani 1387 ro ye bar dige upload konin bezarin ,chon linke ghabli kar nemikone , kheily lazeme lotfan age mishe bezarin!!!!

یکی سه‌شنبه 10 شهریور 1388 ساعت 09:59 ب.ظ

چرا باید فیلتر نظرات فعال بشه؟مگه بیچاره ها چی میگن که؟

سلام به همه و
سلام به آقا/خانم یکی.

توی وبلاگ imo09 من گفتم فیلتر نظرات فعال بشه چون یه سری از دوستان مطالب بیربطی تو قسمت نظرات مینوشتن.
که هیچ ربطی به المپیاد نداشتو

من شنبه 21 شهریور 1388 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام من امسال می رم سوم به نظر شما بهتره از الان به طور خیلی جدی المپیاد ریاضی رو کار کنم یا کنکور را بخونم و چرا ؟ با تشکر از وبلاگ خوبتون راستی من از چهار تا کتاب اصلی مخصوص الپیاد یه چیزهایی را سر در میآرم . در سال های اول و دوم دبیرستان کلاس های المپیاد را رفته ام . در دبیرستان تیزهوشان هاشمی نژاد مشهد تحصیل می کنم . در سال دوم ؛ مرحله اول قبول شدم ولی مرحله دوم خیر. خودم بیشتر به المپیاد علاقه دارم و می خواهم از بهترین روش ممکن به برق شریف برسم . راهنمایی کنید چگونه بخوانم واگر جواب شما اینه که هر دو تا را با هم بخونم به نظر شما باعث نمی شه از هر دو تا بمونم و نه به الپیاد برسم ونه به کنکور

سلام.
فقط این رو میدونم که اگه برای برداشتن کنکور از سر راهتون المپیاد میخونین،ادامه ندین چون بعدا به ضررتون میشه.
ولی اگه برای دلتون المپیاد میخونین،تا دئست نیافتن به مدال طلا واینسین!!!!

فائزه دوشنبه 25 آبان 1388 ساعت 09:00 ب.ظ

آقا امیرحسین یه سوال دارم راجع به جوابتون به نظر قبلی:
چرا بعدا به ضررشون میشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد